دانشگاه آزاد قم عنوان : صفات خوب و بد استاد : دکتر ابوالفضل بختیاری
رشته : مدیریت آموزشی دانشجو : زهرا تویسرکانی
مقدمه : صفات به ویژگی های یک فرد گفته می شود . هر انسانی کامل نیست و دارای یک سری صفات خوب و حسنه و بد می باشد . صفات تأثیر زیادی بر شکل گیری و مداوم بودن ارتباط دارد . برای وارد شدن به دنیای دیگران و برقراری ارتباط باید ویژگی هایی را در افراد شناسایی کرد و با توجه به شناخت ویژگیهای تشخیص وی ، زمینه های هم سو شدن را فراهم ساخت در این نگاره به تعداد محدودی از صفات خوب و بد می پردازم :
|
صفات خوب |
صفات بد |
|
مسئولیت پذیر |
بی موسئولیت |
|
با منطق |
بی منطق |
|
صبور |
بی حوصله |
|
مهربان |
بد اخلاق |
|
وفادار |
بی وفا |
|
با ادب |
بی ادب |
|
با احساس |
بی احساس |
|
با اعتماد به نفس |
بی اعتماد به نفس |
|
متین |
لجباز |
نتیجه گیری : هیچ انسانی پیدا نمی شود که در او هیچ صفت خوب و مثبتی وجود نداشته باشد ، به هر حال در هر فرد یک سری صفات بد و نا بهنجار وجود دارد . پس بهتر است که به جای عیب جویی از دیگران به دنبال صفات و نقاط مثبت افراد برویم یک صفت خوب می تواند آغازگر یک رابطه شود و افراد تلاش می کنند که مهارت و صفات عالی خود را افزایش دهند.
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم آذر ۱۳۹۶ساعت 19:39  توسط زهرا تویسرکانی |
زمینه های روابط انسانی در آموزشگاه...ما را در سایت زمینه های روابط انسانی در آموزشگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 203