صفات خوب و بد

خرید بک لینک

دانشگاه آزاد قم عنوان : صفات خوب و بد استاد : دکتر ابوالفضل بختیاری

رشته : مدیریت آموزشی دانشجو : زهرا تویسرکانی

مقدمه : صفات به ویژگی های یک فرد گفته می شود . هر انسانی کامل نیست و دارای یک سری صفات خوب و حسنه و بد می باشد . صفات تأثیر زیادی بر شکل گیری و مداوم بودن ارتباط دارد . برای وارد شدن به دنیای دیگران و برقراری ارتباط باید ویژگی هایی را در افراد شناسایی کرد و با توجه به شناخت ویژگیهای تشخیص وی ، زمینه های هم سو شدن را فراهم ساخت در این نگاره به تعداد محدودی از صفات خوب و بد می پردازم :

صفات خوب

صفات بد

مسئولیت پذیر

بی موسئولیت

با منطق

بی منطق

صبور

بی حوصله

مهربان

بد اخلاق

وفادار

بی وفا

با ادب

بی ادب

با احساس

بی احساس

با اعتماد به نفس

بی اعتماد به نفس

متین

لجباز

نتیجه گیری : هیچ انسانی پیدا نمی شود که در او هیچ صفت خوب و مثبتی وجود نداشته باشد ، به هر حال در هر فرد یک سری صفات بد و نا بهنجار وجود دارد . پس بهتر است که به جای عیب جویی از دیگران به دنبال صفات و نقاط مثبت افراد برویم یک صفت خوب می تواند آغازگر یک رابطه شود و افراد تلاش می کنند که مهارت و صفات عالی خود را افزایش دهند.

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم آذر ۱۳۹۶ساعت 19:39&nbsp توسط زهرا تویسرکانی |

زمینه های روابط انسانی در آموزشگاه...

ما را در سایت زمینه های روابط انسانی در آموزشگاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: پنجشنبه 7 دی 1396 ساعت: 7:03

صفحه بندی